adezottis alexle sözleşme görüşmeleri yapıyorum büyük ihtimalle alıyorum ve devre arasında gelecek. 1.4 m dolar bütçe var
adezottis İşte ilk hazırlık maçı. Aslında biraz zayıf bir takım fakat takımın oyunu bizi mult ediyor. (Bu arada Alex ile 2012 yılına kadar sözleşme imzalandı ancak devre arasında aramıza katılacak.
adezottis Orjinal Mesajı Yazan: tommy89 Ewet resimlerdebi sorun war farkındayım arkadaşlar ama büyük koymayı bilmiyorum. hangi upload sitesini tavsiye edersiniz ve nasıl eklemem lazım resimleri. yardım eden olursa daha iyi paylaşabilirim diye düşünüyorum