FA Trophy 1st Rnd:Stafford-Sutton United

Maçın Ardından...
Bu maçta Blue Square Premier'in ne kadar zor bir lig olduğunu anladık.Gerçekten müthiş oynadı Stafford.Oyuncularım çok zor dayandılar.Yönetim Second Round'a çıkmamızı istiyor ama bu zor olacak.Palmer'ın kendine gelmesi lazım.Watkins ve Demetriou'da form düşüklüğü gösteriyor.Bakalım önümüzdeki maçta neler olacak.
FA Trophy 1st Rnd Rep.:Sutton United-Stafford

Maçın Ardından...
Bugün ilk maça oranla daha derli toplu bir performans sergiledik.Yenildik ama başımız yere eğilmedi.Oyuncularım heyecanlanmalarının ve biraz da kendilerine güvenmemelerinin verdiği zorlukla maçı kaybetti.Kupa maçlarında daha çok gol yiyoruz.Ligde yemekten daha önemsiz.Kupada yiyelim ama ligin telafisi yok.Önümüzde bir kupa maçı daha var.Hedefimiz tur atlamak...
Setanta Shield 4th Rnd:Sutton United-Salisbury

Maçın Ardından...
Rakibimiz Blue Square Premiier'de son sıralarda olmasına rağmen son maçlarda toparlanmışlardı.Bunu bize karşı oynadıkları oyunla da kanıtladılar.Özellıkle Grays adlı oyuncuları karınca gibi her yere yetişiyordu.2 en önemli orta saha oyuncumuz ve pasörümüz sakattı.Diğer maçlara da yetişemeyecekler.Zorlu bir dönem bizi bekliyor.Oyuncularım bu maçta iyi oynadı çok koştu hatalar yaptu ama yılmadı.Gene de yenildik.Avinel gibi bizim ligimize göre ve üst lige göre çok kaliteli bir oyuncu bile en kritik yerde penaltı kaçırabiliyor.Kulübümüzün isteğini fazlasıyla yerine getirdik.Gene de bir yenisini daha isterdik.Sağlık olsun...