Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
:eek: KAÇ KIRMIZI SAYAMADIM.
Ligtv.com.tr güzel;)
Eyvallah :)
Orjinal Mesajı Yazan: kajmeran48
tablo güzel:D:D
bu gidişle şampiyon olursun:):)
bir şey isteyeceğim senden şu la liga formalarını hiç biyerde bulamadım acaba upload edermisin?
Pm'den link attım bakarsın ;)
Orjinal Mesajı Yazan: tommy89
9 kişiyle iyi dayanmışsın Valencia'ya :)
Eyvallah Tolga :D
Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti
aguero wrsa sorun yok:D
:D
Showstoppers!!

At. Madrid , yine esti gürledi.Racing'e 5 gol atan Madrid temsilcisi , liderliği sevdi.
Deha Gündüz ile ÇOK ÖZEL !
Ligtv ekibi , olarak Dhea Gündüz ile keyifli bir söyleşi yaptık.İşte bu söylesşi sizlerle...
"Madrid'i Seviyorum"
"Madrid'te mutlumusunuz?" sorusuna hep çok mutlu olduğunu söyleyerek cevap veren Gündüz : " Burada çok mutluyum , insanlar bana büyük ilgi gösteriyor.Özellikle At. Madrid taraftarı.Beni hemen benimsediler.Takımı çok iyi toparladığımı söyleyen oldu geçen gün sokakta.Gerçekten samimiyet kokan bir şehir Madrid.Buraya gelemeden önce çeşitli önyargılarım vardı çocukluktan kalan.O boğalar filan falan.(gülüyor burada) Gerçekten şimdi alıyorumda , ne kadar önyargılı davranmışım buraya." dedi
"Antrenmanlar Çok Zevkli Geçiyor"
Antrenmanları çok fazla yaptırdığı bilinen Gündüz'ün bu konudaki yorumları ise şöyle : "Ağır bir çalışma tempomuz var , evet.Ancak şu an itibariyle kimsenin bir isyanını görmedim bu konuda.Herkes çok memnun.Takım oyununu iyi becerdik.Birlik olarak ilerliyoruz ve ilermeye devam edeceğiz."
"Neşe kaynağımız Baptista"
Takım içindeki en sempatik oyuncuyu sorduğumuzda ise Gündüz : "Baptista şüphesiz.Kırmızı kart gördükten sonra çok sinirli bile olsa maç sonunda hepimizi güldürmeyi yine başarır.Agüero ile tatlı sert atışmaları takıma neşe katıyor.Gerçekten çok samimi bir insan." cevabını verdi.
"Herkes çok Ciddi"
Takım içinde atrenmanları ciddiyetsiz olarak sürdüren var mı sorusuna : " Burada herkes çok ciddi.Biz bu sene şampiyonluk hedefliyoruz.Kimse daha antrenman aksatmadı.Sakatlar hariç.İşini en ciddi yapan en çok beğendiğim oyuncum bu konuda Gary Caldwell'dir.O yüzden bu takımda banko stoperimdir." diye cevap verdi.
"Trabzonspor'u Yeneriz"
Hafta içinde Trabzonspor ile UEFA maçı yapacaklarını söylediğimizde ise Gündüz : "Trabzonspor...4 büyüklerimizden biri.Ülkemin takımı.Ama iş yeşil sahaya gelince karşımdaki isterse babam olsun tanımam.Çünkü hedeflerimiz var.Bunlardan kopamayız.Belki size şu an için erken ve gülünç gelecektir ama UEFA'yı hedefliyoruz.Zor değil, biz başaracağımıza inanıyoruz.Ve Trabzonspor'u yeneceğiz." dedi.

Kily Ya Beşiktaş Ya At. Madrid diyecek !

Beşiktaş'ın ısrarla istediği Arjantin'liye At.Madrid de talip oldu. Kily Gonzales , Gündüz'ün bir sezon oynatıp emekli olduktan sonra antrenör görevi verme teklifine çok sıcak baktığı , ancak Beşiktaş'a da gelebileceği öğrenildi.