teşekkür ederim.. Kısa bi aranın ardından tekrar sizlerle birlikteyim..
Valencia - Arsenal : 1 - 1 (Toplam : 2 - 4 Arsenal )
Ve turu geçmeyi başardık.. Rakip kim olacak bekliyoruz.. İnşallah güzel bir rakip gelir Çeyrek Final'de ama süper bir form yakaladık ve böyle giderse her takımı eleyebilicek kapasiteye ulaşacağız.. Gençler ve Ortasahalar bu ara çok iyi oynuyolar bu da takımın iyi olmasını sağlıyor..

