Şampiyonlar Ligi H Grubu 1. Maç
Evet Ilhan Richard ile ilk şampiyonlar ligi maçından 2-1 galip ayrılan Arsenal'de herşey iyi gidiyor.. 1-0 geriye düşmemize rağmen gençlerimiz sayesinde 2-1'lik bir galibiyet aldık=) Theo Walcott gerçekten süper bir maç çıkardı ve 1 gol 1 asist ile oynadı.. Bu galibiyet ile çok önemli bir 3 puan aldık gruptan çıkmak için...

Premier League 7. Hafta
Çok zor bir maçtı.. Bu maçı yendiğimiz için şanslıyız.. Çünkü tek kale maç yaptılar.. Ama Adebayor kornerden süper bir gol attı ve Arsenal'e 3 puanı getirdi.. Bu performansı yorgunluğa bağlıyorum..

League Cup 3. Tur
Kötü bir sonuç oldu ve ilk defa yenildik.. 5 eksikle oynadık bu maçta B.Sagna, Agüero,Van Persie sakatlığı vardı .. M.Veloso ve E.Garay'ın da kondisyon eksikliği vardı o yüzden oynatılmadılar.. League kupasından elendik ama FA CUP var daha onu almamız gerek..

Premier League 8. Hafta
Bolton iyi bir takım bizi pek zorlamadı.. Bu engeli iyi atlattık fakat ilk yarıda süper bir oyun vardı 2. yarıda ise yine klasik olarak takımın direnci düştü.. Ama 2-0 yendik ligde 8 hafta sonunda daha mağlubiyetimiz yok..

Şampiyonlar Ligi H Grubu 2. Hafta
Evet Avrupa'da 2de 2 ile başladık deplasmanda Marsilya'yı yendik ve çok rahatladık.. Adebayor yine boş geçmedi ama yine Agüero sakatlandı .. Allahtan bir şeyi yok ama niye böyle oluyor anlaşılmadı... Her hafta sakatlanıyor bir oyuncumuz...

Premier League 9. Hafta
Süper bir maçtı .. Çok formdayız. Böyle bir oyuna açtı Arsenal taraftarları çok memnundu ve Ilhan Richard adına maçtan sonra tezahurat yaptılar.. 3-0 ile geçtik ve yine Adebayor yine boş geçmedi..=))
