iyi gidyosun ama cl de nerdeyse hep beraber kaliyosun
iyi gidiosun basarılarının dewamını beqlerıs ;)
kRDES ya ingiltere premıer leaguenın logosunu nerden buldun sölermısın cok lasım da :(
Kardeş bi tablosunu atsana
ii gidiyosun devam et
Pufff pc çöktü kariyer yarım kaldı olmaz böle şans -.-
:(:(:(:(:(:(:(:(
yöneticilere söylede konuyu kapatsınlar
Evet yönetici arkadaşlar kapatırlarsa sevinirim =)
öm yolla :)
Evt özelden mesaj at
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: