Sheff Wed takımını 4-0 la geçtikten sonra ligde Sunderlend'ide rahat geçiyoruz: 2-0
Şampiyonlar ligi 2. maçında deplasmanda 90+ yediğimiz golle 1 puana razı oluyoruz: 1-1
Deplasmanda Reading'den hiçte beklemediğimiz bir darbe alıyoruz: 1-1
10 hafta sonunda lider bulunan M.City takımına Old Trafford'da adeta çimleri yolduruyoruz: 2-0

Zira tek forvetle oynamak zorunda kalmasam şuan bütün maçlarım en az 3 gollü biterdi :(
Ligde ve avrupada namağlup devam ediyoruz.Rooney takıma erken katılırsa şampiyonluğumu 30. haftada ilan edeceğime inanıyorum =)