Orjinal Mesajı Yazan: turkter55
Arkadaşım bu yamanın kurulumundan biraz bahsedermisin :P
Arkadaşım part 1 de kitserver war içinde facesler ve takımalrın formalrı bulunuyor......yuani bi kaç lig hariç lig takımalrının formalrı 2.partta tsl , banaksya ve uefa takıamrlının formalrı war zürichk zenit rubin kazan gibi takımaların...onalrı kitservere atıyoruz...option fileyi belgeleri konamı/save folder1 içine atıyoruz..SONA LARAKTA E_TEXT VE O_TEXT DOSYALARINI rardan çıkartıp yeni e_texti içindekileri e_text e ımporluyoruz o_text idi aynen bu şekildesonra eğlenceli bir biçim de oyunun keyfini çıkartalım
Arkadaşlar ekip kuruldu....sadece Faces yapan kişi ARANIYOR TANIDĞINIZ YADA YAPANINIZ WARSA KONUYA MESAJ ATSIN
Yama sahibi:Latif_Davids_26 and Yama Yardım Edenlerden:Ömer abimiz.. Formaları yapıcaktır...
Yama Yardım Edenlerden: Bela81
Yama Yardım Edenlerden: cirkin kral` dır...
Yama Yardım Edenlerden: Faces yapan kişi aranıyor... 2008/2009 sezon için