Abi belki ufak bir karışıklık olabilir.Yeniden yüklemeyi bir dene.
Latif_davids, öncelikle yama için teşekkür ederim.Yalnız bazı sıkıntılar var;
-Takım logo ve amblemleri, takım seçecekken standart oyundaki gibi.Ama Edit modunda baktığımda hepsi çok kaliteli, güzel görünüyor.Gerçi bunu pek kayle almadım.Mühim değil çok da.
-Maç içinde farkettim ki süre ve skorbord göstergeleri sırf beyaz.Yamayı ve oyunu birkaç kez yeniden kurmama rağmen sonuç değişmedi.
Bunun dışında formaları beğendim.Bazı yüz ve saçlarda problem var.Daha gücel bir option file kullanabilir, düzenleyebilirdin.
Tekrar emeğin için teşekkür ederim.