Orjinal Mesajı Yazan: Ricardo Quaresma
Arkadaşlar Lütfen! Bana PM atmışsın benim adım nerde lütfen Bulut_HP_Emma dan banane o size formaları verdiyse verdi ama formaları ben yaptım o değil lütfen.
yaa arkadaşım bilip bilmeden konuşmassan ii olur çünkü bulut arkladaşımız bana tslden,rubin kazan,zürich hanso r. formalrı o yaptı ondan dedim ok... şimdi ekledim zaten bulut banada banaksya formalrını wermedi bnde wardı önceden senin yaptığın formalar...
sen yağızın yamasındada böle yapmıştın ama ozaman haklı idin.. konu işallah haledirmistir...Ricardo Quaresma adlı üye arkadaşım tekrar tşr. formalar için..