samet14 kanka benim pes 2009'a takımım için acil kırmızı-beyaz veya sarı-mavi renklerinde logo yapmam gerekiyor bana öğretirmisin bu logo yapmayı acil msnmi veri anelka_kaleli@hotmail.com acil lütfen kanka