adimask şanlıurfaspor logosunu hazırlama imkanınız olursa seviniirm logoları hangi programda hazırlıyosunuz? Bu konuda fikir verirseniz mutlu olurum. saygılar
Kastamonuspor **Adimask kardeş özelden MSN at sana öğretiyim ;)** bu arada şanlıurfa spoor şimdi hazır olur.
Inanc58 kardeş bjk, gs,Türkiye ve ş.urfa nın logosu biraz bozuk diğerleri mükemmel.eline sağlık.bunları yenilersen daha iyi olur bence.
BLACK EAGLE5 EVET ÖZELLİKLE BJKNİN LOGOSUNU UPTADE YAPARSAN SEVİNİRİM DİĞERLERİ ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SAĞLIK
r0me0 Kardeş çok güzel olmuş video da action da güzel güzel logolar yapıyorum bunlarla isteyen olursa ekleyebilirim. yaptığım logolar: W.bremen, Everton şimdilik daha devam ediyorum...
Kastamonuspor Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at interin amblem nie bi garip İnterin logosu 600 x 600 gibi birşeydi ve görüdğüm en kaliteli logoydu şimdi linkini koycam. Edit: İşte burda Tıkla Gör
Inanc58 kanka yeni logolar yaptım senin vidyodan. değişik efektler denedim. daha güzel şeyler çıkıyo. sende dene.