Cristiano_7_17 juveye bak be askim juve :D eyi gidiyorsun yanliz su ara ilgilendigin birileri yokmu? biraz grafik eklentileri koysan fena olmaz bide sen forvete falcao yada sergio aguero'u al adamlar gol makinasi yaw :D
emonettea Yok be arkadaşım gerek yok!Trezeguet var.Adamın grafiğine bakar mısın?47 maçta 41 gol boru değil o olmazsa Del Piero o da olmazsa Almiron o da olmazsa(diyelim ki)gerisi allah-ı kerim:D