biraz gerçekçi olun eto'o bugün roberto carlos'un yıllık aldığı ücretten bile daha fazla para alıyor. Hal böyle olunca Fenerbahçe'nin ırkçılık gibi hassas bi konudan dolayı takımından ayrılacak bir futbolcuya talip olarak kumar oynamaz. Düşüncem Anelka gibi teknik oyunculara yönelmeli. Deivid'in yerinde de Kazim'in oynaması gerektiği düşüncesindeyim.