Orjinal Mesajı Yazan: BeST_8 ZlataN
Tabi bnları yazarken mevcut kadronun üzerine takviye olarak söledim. bi auerelio giderse bu takımdan çok şey kaybederiz.
aynen abi aynen . aurelio bu takımın herşeyi eğer giderse gerçekten bizim gibi olursunuz :) 2000 yılından sonra bizimde bir sürü oyuncunun piyasası arttığı için transfer edildi ve eski başarıları arıyorz ne zamandır :)
Ama Yıldırım bizim Canaydın gibi büyük hatalar yapmaz.
FB ' nin şuanda en iyi kadrosu sanırım şöyle ;
--------------------Volkan--------------------
Gökhan--------Edu---------Lugano--------Carlos
Deivid-----Aurelio------Maldonado---Uğur Boral
------------------Alex------------------------
------------------Kezman----------------------
Böyle bir kadrodan sezon sonu Lugano ve Aurelio 'nun gidiceğini varsayarsak ( sanırım gidicekler :o ) FB nin işi zorlaşır . Ama bu kadro korunursa ; sadece bir forvet transferi yeter FB ye bence .