Orjinal Mesajı Yazan: Sir Ozan TANIL
Oyuna bir girin bir maç açın tüm oyuncularınızı fotvete çekin.Kaleciyi çubuk ile forvete itin bakalım sonuç ne oluyor hile mi değil mi?
Onu yapmak hile olmuyor mu?Tüm oyuncuları forvete almak.Kaleciyi ileri çekmek.Bunu bende biliyorum ama normal bir 4-4-2 ile bu sonuç gerçekleşmez ...:)