Cristiano_7_17 yani bir hilesi oldugu 100/100 belli kesin macin basindan beri bayern oyunculari yoktu.
blufstar galba kaleciye forvete ok çizmis btün oyuncularıda forwete çekmis bnde sampiyonluk maçinda öle yapmisdim 35-0 bitmisti:D
Life. **hile değil arkadaşlar bunu yapan kişi menajer tatile çıkmış takımı yardıcıya vermiş yardımcıda takımı maça çıkartmamış:d**
zafer78 **anaaaa benimde fenerbahce kariyerimde chelsea ile karsılasıyorum allahım bana yardım et:D:D:DD**
ogun217 adamlar 2 dakikada 1 gol atmış be... yazıklar olsun bayern'e...:) :eek: :rolleyes: :cool: :p ;) :D :o :(
OziLy hile değil aynı şey bana tr-hollanda maçında oldu 2-0 geriye düşünce türkiye sinirlendim kaleciyi forvete çubuk çektim tüm oyuncuları forvete attım 39-0 yenildim:D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: ogun217 :) :eek: :rolleyes: :cool: :p ;) :D :o :( Kardeşim bal Smileylerin çalışıp çalışmadığını mı kontrol ediyorsun?
Hqmi Orjinal Mesajı Yazan: Polat Alemdar Hile değilse manageri bırakacam. Aynen... Hiç kimse bu kadar kolay gol atamaz. Adamlar saydırmış. 51-52-53 Drogba saydırmış.Karşısında kolay bir rakip de yok.Koskoca Bayern:)