sparta1 bilmiom valla neyse sen creation master 08 den nasil pankart ekleniyo biliyonmu ben ekle diyom resim boyutu büyük diyo
ceday Öncelikle emeğine sağlık diyorum,arkadaşım...Çok güzel ve başarılı bir yamaya benziyor,benim tek sorum var daha önce yüklediğimiz yamalarla çakışır mı?Problem olur mu?Yamaları bozar mı?
mhmmdsvl fifa 08 in kurulu olduğu dizindeki datra klasörü içine atacaksınız örneğin trt-1 i seçtiniz sarı simgeli trt-1 adlı dosyaya sağ tıklayın buraya çıkart deyin içinden çıkan 3adet dosyayı yani zdata86.big zdata86.bh fatbhbuılder bunları FIFA 08 in kurulu olduğu data klasörü içine at umarım yardımcı olmuşumdurın
caglar92 ya arkadaşlar bende önceden fifa hiç kasmadan çalışıyodu bu yamayı yükledim kasmaya başaldı bu yamayı nasıl silebiliriz :(
JoetBosS02 **ya ben bunları ekledim ama şimdi silmek istiyorum nasıl yapıcam bir türlü beceremedim ?**