Carricudizilla LİG TV nin yeni teması varsa onu cmp halinde yapabilirmisin çünkü öbür türlü yamalara zara verio lütfen
UltrErdem gs tv'nin renkleri biraz kapalı olsa yani gs'nin gerçek renkleri olsa daha iyi olurdu ama bu halide süper olmuş çok saol
ReP Krali_ ben ce harika arkadaş emeğine sağlık ben kurdum oynuyorum ama silip değiştiremiyorum şu anda lig tv var ben NtvSpor yapıcam ama nasıl olduğunu bilmiyorum yardııııımmmmm
bykaos ya kardeş şu starın logosunu sağ alta alsan olurmu Bide starda ki gibi şamp. Ligi grünümü yapsan
bykaos Orjinal Mesajı Yazan: sparta1 olmadi kardes cm08 mi lazim cm 08 lazIm değil istediğin kanalın "rar" ına tıkla çıkan "zdata" lı dosyayı "C/Program Files/EA Sports/FIFA 08/data" içine at ondan sonra tekrar "C/Program Files/EA Sports/FIFA 08/dat" içine varsa "fathbuilder" dosayasını at "fathbuilder"i çalıştır. "BUİLD"e tıkla ve oyuna dal.............. "Fathbuilder" dosyası http://www.dosya.tc/fatbhbuilder_0.90.exe.html Benden BU KADAR