Orjinal Mesajı Yazan: Oguzhan06Fb
Tolga abi görüşlerini bekliyorum
Geldim Oğuzcum,walla ne diyim ligde çok iyi gidiyosun transfer yerinde Avrupa'da işin biraz zor ama Hesselink'i alırsan çoşarsın:D:D: şaka bi yana pivot santrafor alsan daha da iyi olacağını düşünüyorum.