yasinmutti **oguzhan karıyerınde basarılar bnden sana tavsıte lazovıcı yolla yerıne palacıo yada gaston fernandez ı al;) **
Oguzhan06Fb Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti oguzhan karıyerınde basarılar bnden sana tavsıte lazovıcı yolla yerıne palacıo yada gaston fernandez ı al;) saol tavsiyeni dikkate alacam
el kun Evet Lazovic'in yerine Palacio güsel olur.Gol sıkıntısı çekmezsin.Palacio'yu istemezsen de Falcao'yu alabilirsin;)
Oguzhan06Fb Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Basarılar kardes.İyi bi golcü alcagını umuyorum bana sorarsan huntelaar derim. Hunteları çok denedim ama gelmiyor:mad:
el kun Huntelaar'ın gelmeme sebebi senin PSV'de olman olabilir Oğuzhan.:) Ajax hıncını almış. Güzel maçlar. Başarılar.
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: Crazy_Boy6 Huntelaar'ın gelmeme sebebi senin PSV'de olman olabilir Oğuzhan.:) :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Oguzhan06Fb Grup Çıktık ŞL RAKİBİMİZ BİRAZ ZOR RAKİP İLK YARIYI LİDER KAPATTIK TRANSFERLERİM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİ BİLDİRİN