Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: PabLo_Piatti arkaşlar gerçekten hile yok taktkiği guzel oturtup her oyuncuyu ayarlynca tkm çk guzel oynuyoor ve tabiki şans yanınızda olmazsa hiç brşey yapamazsnz ve de aldığım oyuncular mesela piatti çoğu mçta o kurtardı son olarak taktiği siteye koydum bakn deneyn;) ya ben 2. veya 3. sezonlarda hep alıyorum CL yı ama ılk sezonda bende pek alamıyorum sen bunu başarmışsın tebrik ederim ayrıca sunu soylemek isterim arkadaşlar hile vurgusu yapmış ama bence eğer bır ınsan hile yaparsa yanlış anlama sen yapmışsın demıyorum her hangi biri bu ben bile olsam hıle yaparsa kendını kandırır burdakı herkez neyın ne oldugunun farkında bu karıyerler karşılığında ne para nede madalya alıyoruz onun için kımsenın aklında şüphe olmasın arkadaşımızda mutlaka bu işi biliyordur yanı değilmi
_aRshaviN_ saolun arkdşLar ztn hile yapıp buraya koymak egonu tatmin etmekdn bşka bişi deildir cemil abi ilk sezonda kupayı almam açıkcası tbi insann yannda şans da olması gerekio kesnlikle tşşkr edrm yorumn için;)
Gencerker Bir türk takımının şampiyonlar liginde özellikle ilk sezon şampiyon olması bana imkansız gibi geliyor Oyundaki "Statü" bölümünün ekran görüntüsünü bizlerle paylaşabilir misin Başarılar
_aRshaviN_ Orjinal Mesajı Yazan: Gencerker Bir türk takımının şampiyonlar liginde özellikle ilk sezon şampiyon olması bana imkansız gibi geliyor Oyundaki "Statü" bölümünün ekran görüntüsünü bizlerle paylaşabilir misin Başarılar gelebilir tbi szide anlamak lazım bunu koyarak kmseye ispat veya bişileri kanıtlama gereği duymuyorum ama çk istersen pylaşırım ;)