Bu iste bi gariplik var, herkes uzatmalarda oyuncunun sakatligi nedeniyle oyunun uzadigini soyluyor. Peki burda simdi bunlari soyleyenler, neden gecen haftaki macta uzatmalarda o serbest vurus aninda kaybedilen zamani gormemezlikten geliyorlar, bunu anlayamiyorum bi turlu! Bidaha soyluyorum, puan kaybinda takiminda hatalari var ama benim tepkim bazi kisilerin birden bire U donusu yapmasi.