Allah binbir türlü belasını versin versin böyle işin ben başka bişey demiyorum maçta 3 kırılma noktası var
1.si Alex gibi penaltı kaçırmayan bi adamın penaltı kullanmaması ve Kezmanın daha oyuna yeni girmesine rağmen penaltıyı DAĞA atması
2.si Alex , Deivid, Semih, Aurelio, Kazım hepsi birden bi maçta rezil bi top oynayabilir mi acaba !
ve en önemli 3.sü ise 95.50 de maçın bitmesi !
Çıksın şimdi konuşsun bakayım Galatasaraylılar Beşiktaşlılar çok merak ediyorum ne dicekler bu maç için. kimse ilahi adalet olaylarına girmesin laf yapmasını biliyorsan şimdi de yapacaksın ya da en başından susacaksın.
her neyse ya bu kadar hata bi maçta yapılır ve üstüne hakemde 2. rakibiniz olursa alınan 1 puana duacı olmalıyız.