yurtoglu gökhan sağol impot etme bölümlerinize baktım çok faydalı oldu fakat birtek seyirci nasıl oyuna import ediceğim bilmiyorum
Murat_ozkan kanka o işi n.g barısh çok iyi biliyo ona danış istersen bide pm lere cevap yaz merak ediyoz:D
yurtoglu Orjinal Mesajı Yazan: Ce11at ço9k güzelde barış ı dinle demiş ya barışa özelden bin kere yalvardım adam cevap yazma zahmetini bile göstermiyor
baybilmis sabırsızlıkla bekliyoruz kardeş şimdiden emeğine sağlık! inşallah seyirci ekleme de sorun çıkmamışdır!