yurtoglu arkadaşlar ali sami yen stadına başladım inşaallah beğenirsiniz.hatalarımıda söyleyin düzelteyim.şimdilik sadece kapalı tirübün yakında tamamını yapacağım arkadaşlar birde fsh dosyası oluşturmayı bilen biri varsa söyleyin stad bittiğinde fsh yapmak şart...
yurtoglu ambulans yapacağım daha fotoğraf çeken adamlar falan yapacağım ve DJ_M.Rea rhino programını kullanıyorum
srcsercio arkadaşım çok güzel olmuşta ancak kapalı tribünün alt kısmında yazan ALİ SAMİYEN ve karşı kapalıda yazan GALATASARAY yazılarını biraz daha eğik yapsan ii olur çünkü bu iki yazı tribünün alt kısmında kalıo.AMA YİNEDE SÜPER GİDİO BRAVO
Murat_ozkan hakkaten abi süper yapmışın bide saraçoğlu yapsan off derbilerin keyfi çıkar sana p.m attım abi bi değerlendir cevap bekliyorum:D
ordulugenc kardes aslantepeyide yapmak istersen veltins arenayi kullan istersen, biraz editlersin, asa yukari ayni olcak
sedat_gencfb şu stad yapma işide baya zor ya gerçekten kolay gelsin allah sabır versin arkadaşım :D:D
N.G. BARISH Merdiven bölümlerini, Koltuk bölümünden ayri bir parca icinde yaparsan daha iyi olur. Seyirciler merdiveni kaplamaz. Bilmiyom gerci yaptinmi, burdan belli olmuyo, ama stadin yinede cok güzel. Sana PM atmistim, cevabini bekliyorum;)
Gökhan Tebrik Ederim güzel görünüyor. Eğer oyunada import edip, yayınlarsanız çok güzel olur. Oyuna import etme konusunda sabit konularımızdan faydalanabilirsiniz.