Orjinal Mesajı Yazan: artizzi
ya hersey cok gusel ama tek sorun belki de sadece ben yasamısımdır. oyun menüler arasında acaip tıkanıyor. nedendir acep... mesela tekrar gösterim oluyor golü... ben esc ye bastıgımda 2 saniyeye yakın bekliyor. ama oyunda yani oyun icinde herhangi bir duraksama söz konusu bile degil...
KitServer'ın özelliği o. Yamaları orijinal PES dosyalarının içine yüklemediği için oyun sırasında geçici olarak oyuna yama ekliyor. O yüzden de yavaşlıyor menüler arası geçişler. Ben denedim KitServer Bin Management'ı. Baktım menuler arası geçişler yavaş, kaldırdım.
Ayrıca oyunu bozulan arkadaşlar. Yama yapmadan önce mutlaka kullanacağınız dosyaların yedeğini alın.