Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami
Maçı hakeden taraf Galatasaraydı .Trabzon iyi oynayamadı.GS çok gol kaçırdı ,atamadı.Şayet Trabzon'un golü verilseydi maç berabere biterdi.Hakem vermedi golü,tuttu Gs'yi.
Geçen sene Aykut'un dudağını patlattığınız pozisyonda hakem golü verince oh ii hakem,Adnan kafam çarptı top deyip itiraf ederken ofsayt pozisyonundaki golünüz sayılmayınca yazıklar olsun hakem.
İki pozisyonda gol değil.
Birincisi ofsayt Adnan değmemiş olsa topu Servet göğsüyle alacaktı ama top yaklaşık 60 derecelik bir açıyla yön değiştiriyor.
İkinci golde hem kaleciye faul hem de ofsayt var.Aykut'un her sene dudağını patlatmaya yemin etmiş birileri...
İki pozisyonuda en az 15'er defa izledim..