Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Adnan bile maçtan sonra açıkladı top kafama temas etti diye siz neyin peşindesiniz kuzum?
Ben maç sonunda ki açıklamaları okumadım. Lig TV maç içinde çok net bir görüntü vermediği için kafaya çarptığını sanmadım. Eğer kafasına çarptığını söyledi ise sorun yoktur, o zaman ofsayttır. Doğru karardır.
Böyle kuzumlu davranışları tasvip etmiyorum. Ben gördüğüm için konuştum yanılmış olabilirim. Ama çıkıpta hatamı kabul ediyorum.