Hazırlık Kampı...

Hazırlık Kampı Notları:

Eren Çevik yaptığı basın toplantısında hazırlık kampıyla ilgili şunları söyledi:
"Hazırlık kampımız çok güzel geçti. Oyuncularla tanıştım. Onlarla kampta çok güzel günler geçirdik. Onlara bu sezon ilk 5'e girmek istediğimizden bahsettim. Kendilerinin bunu başaracağını ifade ettim. Onlarda bana bir söz verdiler inşallah bu sözü sene sonunda tutup ilk 5'e girecekler.."
Hazırlık Kampı sonunda Gökhan inler ve Fabio Qagriella(Kesin yanlış yazdım) ile 5 yıllık sözleşme imzalandı.
Oyundan enstantaneler 1:

Enteresan değil mi? :D
Peki ya transferler?

Kalou:

Hazırlık kampında iyiydi, oyuna direkt etki edebilecek bir isim.
Rodrigo:

Kadroya derinlik versin diye alındı.
Serie A 1.Maç:

Maç tamamen ortada geçti, ligin açılış maçında ezeli rakibimizi yenemediğimiz için bayağı üzüldük tabii..

Oyuncularımıza teklifler yağdı ama Arthur Zico kardeşimin Chelsea maçında yaptığı hareketi aldılar...
Bu arada takımımızın lakabı olan "Zebretti" 'yi hiç beğenmediğim için lakap arayışlarına başladım arkadaşlar. Tekliflerinizi bekliyorum..
Yeni transferlerimizin resimleri:
Kalou:
