Darkmute **Fenerbahçe resmi sitesine e-mail felan gönderilmiyo mu? Bu resmi gönderseniz. O kadar kişinin yazmasına gerek yok onlara bi resim yeterli olur bence :D Forma harbiden şekil. Direk turkuaz giymekten bin kat iyidir.TURKUAZ-SARI bir forma nasıl olur onu çok merak ediyorum. Biri yapabilir mi lütfen :D (fotoshop-0pes 2008 farketmez) **
ERNESTE gelecek sozon falan değil bu sene fb nin ürettiği 6 altarnatif formadan biri olsa resimleri verecem
plasetow gençlik konuyu açan arkadaşın dediği gibi muhtemel formalarından birisi olucak antu.com da bununla ilgili bi topic war o forma dışında daha da güzel çizimler war ayrıca da bu sene belki maçlarda yatay çubuklu forma da giyme olasılığı da war...
Alpheratz evet yatay sarı beyaz çubuklu forma düşünülüyor diye duymuştum,celtic gibi...Değişik olur ama lacivert ve turkuaz çok guzel olmuş...
kuruyükgemisi Orjinal Mesajı Yazan: kralefe ne biçim fb lisiniz ya bu forma gerçek 2 güdür feneriumlardada var taraftar forması olarak bu renkler bu resim gerçek olmayabilir ama bu forma gerçek yok kardeşim alakası yok feneriumdan çek resmini gönder varsa bikini giyerim resmimi koyarum buraya
BERoKoNy antu.com da 08-09 forma öneri forumunda bircok kişi bu formayı istiyor gercektende bu formayı isteyen sayısız kişi war güzel forma.ama bu forma hiç bi şekilde feneriumlarda filan yokk.ama fenerbahcenin önümüzdeki sezon bu formayı giyme ihtimai oldukca yüksek
plasetow umarım olur turkuaz + laciwert hoş olmuş yatay yada çubuklu fark etmez önemli olan formanın güzel olması wede bizim onu alıp giyicek olmamız... :)
m.ikbal Arkadaşlar bu resim FB-PSV(30-semih 2-0) golünden sonra çekilimiş birazcık renk ayarlarıyla oynanmış FENERIUM da sergilenmesine imkan yok çünkü daha tanıtılmadı!!!
kralefe yok kardeşim alakası yok feneriumdan çek resmini gönder varsa bikini giyerim resmimi koyarum buraya bence sen fb li değilsin bu formanın tasarımı bu seneye ait değilki geçen sene kaç tane Home forması yerine onu giydik ev posteri var hatta o resimle nyse salamaya gerek yok lütfen o formalar gerçek
fetkork Orjinal Mesajı Yazan: kralefe yok kardeşim alakası yok feneriumdan çek resmini gönder varsa bikini giyerim resmimi koyarum buraya bence sen fb li değilsin bu formanın tasarımı bu seneye ait değilki geçen sene kaç tane Home forması yerine onu giydik ev posteri var hatta o resimle nyse salamaya gerek yok lütfen o formalar gerçek kralefe kardesch sen neyin tartışmasını yapıyorsun? yada yapmaya çalışıyorsun.
speedy_fb bu sadece böle olsa nasıl olurdu diye taraftarların yaptığı birşey gelecek sesoon ne olur bilinmes ama turkuas renk gibi bir renk kesin olacak turuncu filan olabilir ayrıca fenerbahçe çubuklu formadan asla vasgeçmes adidasla ösel anlaşma yapıldı çubuklu için dikat edersenis gs ve bjk çubukluyu bıraktı adidas her sene farklı cisim istio çünkü..
kralefe Orjinal Mesajı Yazan: fetkork Orjinal Mesajı Yazan: kralefe yok kardeşim alakası yok feneriumdan çek resmini gönder varsa bikini giyerim resmimi koyarum buraya bence sen fb li değilsin bu formanın tasarımı bu seneye ait değilki geçen sene kaç tane Home forması yerine onu giydik ev posteri var hatta o resimle nyse salamaya gerek yok lütfen o formalar gerçek kralefe kardesch sen neyin tartışmasını yapıyorsun? yada yapmaya çalışıyorsun. yorum yazmayı bilmeyen alıntı yapmayı bilmeyen insan düzgün oku benim ayzdıklarımı düzgün kopyala cahilllllll sonra gelip ben yaznlış yazmışım gibi ben ne yazmışım o forma gerçek sen neyi kopyalamışsın allahım ya cahillere laf analtılır öğretilir çünkü bizde cahildik ama alıntı yapmayı bilmeyenlere hiç bişi anlatılmaz
furrkan5 Ya arkadaşlar Photoshop kullanmayı bilen biri turkuaz-sarı ya da buna benzer bişey yapabilir mi? Fantazi olur yani =)