fetkork Arkadaşlar önümüzdeki yıl fenerbahçenin muhtemel formalarından birisi budur.Yapacak bir arkadaş olursa paylaşsın lütfen
DJ_M.Rea Orjinal Mesajı Yazan: yilmassh cok sacma böle bise olmaz olamaz Bence çok süper bi'şey bu ya..
Legend_Ghost_2307 yalanın daniskası bu bee :D:D:D 1.si adidas her sene forma çizimlerini değiştiriyo bir dahaki senede aynı dizayn olarak kalmaz o forma çbukların bulunduğu yer falan =) anlıcağınız yalandan ibaret bu :D
fetkork Orjinal Mesajı Yazan: fetkork Arkadaşlar önümüzdeki yıl fenerbahçenin muhtemel formalarından birisi budur.Yapacak bir arkadaş olursa paylaşsın lütfen Beyler ben gelecek sezonun formasıdır demiyorum muhtemel formalardan diyorum :)
mustafa5461 Peki sen mi photoshop la düzeklttin bunu?Yoksa bi yerden buldun da onu mu koydun buraya?Anlarız biz ben de photoshop kullanıyom az çok.
kralefe ne biçim fb lisiniz ya bu forma gerçek 2 güdür feneriumlardada var taraftar forması olarak bu renkler bu resim gerçek olmayabilir ama bu forma gerçek
fetkork Beyler bu formanın güzel olduğunu düşünen herkes bir forum üzrinde toplanırsak gelecek yıl olasılık olan bu formanın kesin piyasaya sürülmesini sağlayabiliriz.
qurtulush_100 kardeş ben GALATASARAYLIYIM ama bu forma mühiş bişey ya çok şekil duruo renkleri böyle daha güzel:)
qurtulush_100 İşte forma hazır http://www.speedyshare.com/970568520.html yapmanız gereken indirdiğinizi PES 2008\kitserver\GDB\uni\Turkcell Super Ligi\Fenerbahce içine atmak ii oyunlar denizimonun yaptığı formadan çevrilmiştir...