Kariyer bütün hızıyla devam ediyor!.. :)
Osasuna: 0 - Valencia: 1

Zor bir galibiyet aldık. Villa çok gol kaçırdı ama 3 puan önemli olandı. :)
Valencia: 3 - Betis: 0

Maçın genelinde üstün olan taraftık. İlk yarının sonlarında Villa sakatlanarak çıkmasaydı ikinci yarı farka gidebilirdik.
Bu arada Villa'nın sakatlığı ciddi değil. 1 hafta... Böyle içimize su serpilmiş oldu. :)