Ohoo neler oluyo burda:D Valencia'mıza sonsuz başarılar...
FORZA MESTALLA;)
Forumda Valencia yöneten az kaldı valla:D
Ozan'ın da transferleri oldukça iyi. Yine de favorim Valencia...
Muhammet ucuza gitmiş Vicente. Onun dışında iyi gidişat. Tavsiyem; Mata'yı oynat ve geliştir ;)