Zico'yu Geri İstiyoruz!

Fenerbahçe'nin beraberlikle sonuçlanan Manisa maçının ardından,taraftarların bu tezahuratı dikkat çekiciydi:Zico'yu geri istiyoruz!
Fenerbahçe ligin 8.haftasında Manisaspor ile deplasmanda berabere 0-0 berabere kaldı. Sezon başından beri en büyük sorunu olan gol atamama problemini çözemeyen Fenerbahçe,kaleyi birçok kez yokladı ancak Martinez gole izin vermedi. Bu sonucun ardından takım otobüsüne binen futbolcuları ve Batuhan Akdeniz'i yuhalayan taraftar,önce Şampiyonlar Ligi'nden elenen ardından lige iyi bir başlangıç yapamayan takımı eleştirdiler.
Taraftarların ortak hedefi ise teknik direktör Batuhan Akdeniz'di. Sezon başında Roberto Carlos,van der Vaart gibi transferler yaparak ortalığı karıştıran ve geçen yıl Şampiyonlar Ligi'nde elde ettiği başarılarla kendinden sıkça söz ettiren Fenerbahçe'nin bu beraberliği Batuhan Akdeniz'i istifaya çağıran taraftarı beraberinde getirdi.
Batuhan Akdeniz ise maç sonunda çok üzgün olduğunu,ancak toparlanacaklarını,bunun için de camia olarak kenetlenip takımı motive etmeleri gerektiğini savundu.
Yeminliyim,adam edecem bu takımı..