zafer78 **Yhaa offff tanınmadık bi takımdan ilk 20 dakikada 2 gol yedim abana bi taktik söleyin yoksa takımmı deişriyim yine ben ingiltere ligine düşünuom offf yha nedir bu sanssızlık ama psv de mucadele vericem bakalım düzeltecemmi**...
zafer78 **Ok tmm epl deyim inşallah olcak bea bende anelka gibi her dakika takım deiştiriom:D:D::D:D:**Epl de kimi alayım sizce
Luiz Suarez bolton-middlesbrough-fulham ama sen en iyisi newcastle'a git ama emre'yi oynatma çünkü çok kart görüyo
Ottoman Ya ben anlamıyorum sizi kardeşim.Herhangi bir takımla bir kariyer açtıktan sonra illa da bütün maçlarınızı kazanıp her sene şampiyon mu olmanız lazım.Yok bi takımdan 2 gol yemişte yok başka takımmışda.Forumun güzelliğini bozuyosunuz be.Yeter artık.Ya adam gibi oynayın şu oyunu yada kariyer felan açmayın .Çöplüğe döndü burası be.
zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ya ben anlamıyorum sizi kardeşim.Herhangi bir takımla bir kariyer açtıktan sonra illa da bütün maçlarınızı kazanıp her sene şampiyon mu olmanız lazım.Yok bi takımdan 2 gol yemişte yok başka takımmışda.Forumun güzelliğini bozuyosunuz be.Yeter artık.Ya adam gibi oynayın şu oyunu yada kariyer felan açmayın .Çöplüğe döndü burası be. Kardes dogru söluosun ama uslubuna dikkat et tamammı
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Ya ben anlamıyorum sizi kardeşim.Herhangi bir takımla bir kariyer açtıktan sonra illa da bütün maçlarınızı kazanıp her sene şampiyon mu olmanız lazım.Yok bi takımdan 2 gol yemişte yok başka takımmışda.Forumun güzelliğini bozuyosunuz be.Yeter artık.Ya adam gibi oynayın şu oyunu yada kariyer felan açmayın .Çöplüğe döndü burası be. Kardes dogru söluosun ama uslubuna dikkat et tamammı Kardeş uslubumu kalmış artık bi bak foruma ne hale geldi
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Farkındayım ama beyler ankaragücü ne ne yaptıysam mac kazandıramadım sitedeki bütün taktikleri nidirdim gece 4 e kadar uğraştım ama olmuo bende sinirlendim bıraktım... keşke istifa edip başka kulübe geçseydın en azından kariyere aynı yerden devam edersın ben 2 takım çalıştırdım ikiside buyuk takımdı ama ispanyaya gidip ever ilk 5 e bıle gıremessem sorun olmaz çünki iyi de olsa kötüde olsa benım kariyerim liverpool ile ilk sezonu 4. bıtırmıştım 2. sezon şampiyon yapıp bıraktım bu oyunda hep kazanan olmak değil ki önemli olan gerçeğe en uygun şekilde oynamak ben isteseydım son CL finalınde madrıd maçını kazanana kadar tekrar oynayabılırdım ama yapmadım nıye hep kazanmak diye bır sey olamaz olmamalı kaybedınce kaybetmışsındır başka yolu yok ama CL yi alamayınca keşke GS ye elenseydım dedım :D
Venom O kariyerinde en az 2 ay ilerlemeden konu açarsan konunu sileceğim haberin olsun. Kariyerin uzun süreceğinden emin olduktan sonra konu açın ya. Çocuk oyuncağına döndü.