Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Orjinal Mesajı Yazan: holosko_bjk
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: holosko_bjk
evt bende de olmadı indirdim kurdum oyuna girdim baktım olmuş facelere baktım yok skor tabelasını baktım iğrenç çimlere baktım yine iğrenç siteye baktım meğerse demomuş:D:D:D:D
senin gözlerinde sorun olduğunu hissediyorum yüklerken sen hiç dikkat etmedinmi demo diye yazıyor orda;)
ŞAKA EDİOZ TABİKİ O KADAR CAHİL DEĞİLİZ YANİİ GÖZLERİMDE NET GÖRÜO ELH ALLAHA ŞÜKÜR GÖZLERİM GÖRMESE BU KADAR YAZI YAZMAM ÇÖKEN PC Yİ ONARMAM DAHA VAR YANİ BUNALRI YAPAN KİŞİNİN GÖZÜ GÖRÜR MÜ GÖRMEZ Mİ? ARTIK SEN KARA VERRR:s:s:s:ss:s:s:s:s
tamam ben sakasını demiştim:)
biliyorum şaka yaptığını :D:D:D:D abi ben çok ya şaka bi yanada gamamaster senden bişey isteyecem faceler tamam da çim yaması olsun bide skor tabelaları kırmızı kareli bişey onlarıda lig tv olarak değiştirirseniz yama güzel dicem ama onlarda olunca süperrr olucak:D:D:D:D