oncelıkle emgınız ve ugrasınız ıcın tesekkurler..ancak benım oyunla ılgılı bırkac sıkıntım var..
1.yamayı yukledıkden sonra uptadelerı yukloken hata verıor ama yınede oyuna gırdım.
2.hazırlık maclarında sorun yok ancak lıg macında ataturk olımpıyat stadında seyırcı yok etraf tamamen bembeyaz..
3.krampon,skor tabelasında hala bır degısıklık yok yıne eskı sürüm..uptadelerın yuklenememısnden kaynaklanan bır sorun olsa gerek heralde..
şimdiden tesekkurler selametle..