gokhanboz dogru soyluyorsun arkadasım yaa antıtamu su formaları da duzeltsen olur.meselatsl takımlarının 3.formalarını da eklesen ve ayrıca formalar hıc guzel deıl.
gazibozkurt indirdim arkadaşlar Dedim kendi kendime baştaki kedi daha üzerine çıkamamış heralde bunu yazmıyacağız...
gokhanboz ya arkadaslar yardım edın bu rapıdshareden nasıl ınecek yaw.4 tanı rakam olmasına ragmen 8 tane var.nasıl yapacaz
gokhanboz hee anladım bır kedı bır de kopek var.bız sadece kedılı olanları yazacaz kod numarası olarak
erihan02 Orjinal Mesajı Yazan: antitamu Orjinal Mesajı Yazan: erihan02 fifa 2008 in en iyi yamasını yapmışşsını ne kadar tşk atsam azdır bende tff formaları birbirine karşöış(aynılar)ve adıyamanspor ile türkcell süper ligine yükseliyom hata veriyo Sanırım takımının oyuncu sayısı 30'u geçmiş, ondan hata vermiş. Bu genel bir Fifa hatasıdır. Yani hata bu ise yama ile alakası yoktur. ya 20 oyuncu var yinede tam yükselecem bu takımla devam etmek istiyormusun diyor evet diyorum hemen hata raporu veriyo lütfen yardım
pasa_mahmut arkadaşlar üzerinde kedi resmi olan karakteri sırası ile yazın indirin örnegin yukardaki resimdeki kod 7X4G en baştaki karakterde köpek resmi oldugu için o devre dışı SAYGILARIMLA
gokhanboz arkadasım o sampıyonlar lıgı sımgesını monkey dragonla stada ekleyebılırsın.antıtamunun yaptıgı sadece buyuk stadlarda.yanı ataturk stadında deıl
bjk_1903_dnzl oyun çok güzel amaa demo olduğundan güzel değil antitamu ne zaman full çıkıo bitio sezonnnnnnn millet fifa 09 u beklicek admalar bu yamayı 1 ay veya 2 ay oyanr fazla oyanayamaz bu yamayla sonra fifa 09 çıkar ve herkes onu oynamaya başlarrrr