bjk_1903_dnzl beyler fifa 09 çıkacak az kaldı 4 5 ay sonra çıkar yada 6 ay sonra çıkarına rtık şu yamanın full sürümünüde tadına çıkaralım :D
antitamu Arkadaşlar Gamemaster şuan da bir şey yapabilecek bir durumda değilmiş. Bazı sağlık sorunları varmış. Face işlerine o bakardı. Ben de face yapıyorum ama yapmayı sevmiyorum. Face yapmak beni sıkıyor, kişisel bir durum. Yani faceler ondan gecikiyor.
asus2 ya bişe dikkatimi çektı sampıyonlar lıgı teması var santrada ama benım oyunda gozukmedı anlamıs deılım
antitamu Tarih vermiyorum. Eğer tarih verirseniz ufak bir aksaklık çıktığında ve geciktiğinde millet isyan ediyor. Tarih istemeyin. Eklentileri ekleyeceğiz en sonunda onları da alıp muhtemelen tek gözdeli bir yama yapacağız.
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: lincolndeyigit ABİ HARİKADA LİNCOLN 82 OLMUS ALEX 87 SAÇMALAMAYIN YA Lincoln'ün geldiği günden beri yaptığıyla, Alex'in yaptıklarının karşılaştırılamayacağı su götürmez bir gerçektir...Hatırlatırım;)
bjk_1903_dnzl antitamu kardeş bu yamanın full haziran a kadar çıkar inş ama temmuz a kadar kesin çıksın