Orjinal Mesajı Yazan: smallvilla
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: tatl
birkaç ss de benden:



sende başka yama yüklü mü_
yüklü değilse alex facesi çalıntı çünkü.
sahibinden izin alınmadan dünya kadar şey yayınlanmış. o laptop yaması almanların yaması. menajer yüzü de almanların. sizin olmayan şeyleri update diye millete yediriyorsunuz. minikitler de sizin değil fm08 içinm yapılmış olan minikitler.
antitamu eline sağlık yaman çok güzel olmuş.
gamemaster o alex çalıntı yalnız onu koymuşsun antitamunun yamasını pisletmişsin çalıntılarınla minikitler de fm08 için yapıldı sen çalmışsın onları updateler de almanların alex facei galatasarayli67nin. bir şu alexe bakın bir de buna;
