Orjinal Mesajı Yazan: tatl
birkaç ss de benden:



sende başka yama yüklü mü_
yüklü değilse alex facesi çalıntı çünkü.
sahibinden izin alınmadan dünya kadar şey yayınlanmış. o laptop yaması almanların yaması. menajer yüzü de almanların. sizin olmayan şeyleri update diye millete yediriyorsunuz. minikitler de sizin değil fm08 içinm yapılmış olan minikitler.