Yorum yok mu?Neyse SSleri vereyim.
Hazırlık maçlarında yapmadığımı resmi maçlarda yapıyorum.Taktiğe ince ayarlar çekmekle uğraşıyorum.İlk maç iyi sonuç verdi ama sonra ki üç maç az pozisyon veren-bulan takım görüntüsü çizdik.Son maçta bir kaç ufak değişiklik ile istediğim performansa yaklaştım.
Süper Kupa Finali.Çok iyi oynadık ama penaltılarla kazandık.

Gençlerbirliği maçı.Az pozisyonlu geçen bir maçtı.Bulduğumuzu attık ve kazandık.

Malatya maçı.Maçın hemen başında 10 kişi kaldık,iyi mücadele ettik ve 3 puanı çıkardık:

İBB maçı.Lincoln müthiş oynadı.Bu sefer açıkta verdik oldukça ama değerlendiremediler.

UEFA da rakip Malmö:

Bursa maçı.En iyi oynadığım maç şu ana kadar.Tabi rakibin henüz ilk yarıda eksilmesininde payı var:

Dört hafta sonunda ligde oluşan puan tablosu.4 haftada 5 puan fark yaptım en yakın rakibime:
