Çıkarız inşallah.Daha 17 maç var.
Kupada ilk maç.Galatasaray maçı.İlk şutları gol oldu ve sahadan beraberlikle ayrıldık:

Sivas maçı.Açık ara daha iyi oynadılar.Kalecim iyiydi ve buradan da bir puan çıkardık:

Hiç oynatmadığım Metin Aslan'ı sattım:

Trabzon maçı.Yine beraberlikç.Ama neler kaçırdık ya.Alırdık bu maçı ama olmadı :((Sonradan çok acısını çektim bu maçın):

Konya'dan Veysel Cihan önümüzdeki sene takıma katılacak:

Ertuğrul Arslan Sakarya'da:

Serdar St.Pauli'ye gitti:

Kupada son maç.Ligde son sırada bulunan Oftaş'ı 2-1 ile geçtim:

Kupada son maçlar(Galatasaray Trabzon'u yenseydi turu geçiyordum)

Grup:
