Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed
tebrikler kardesim kasımpasa ile show yapmışsın ;) basarılarının devamını dilerim ...
saol ali:)
Fenerbahce maca favorı cıktı one de gectık ama skoru koruyamadık

oynayan taraf bızdık ama bjk kazandı

zor deplasmdan 1 0 lık galıbıytele cıktık

gol duellosu seklınde gecen mac 4 4 luk esıtlıkle sona erdı

ve son macı da galıb bıtırerk lıgde 4. oluyoruz

ıste son olusan lıg tablosu

istatistkler
