Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
Birşey olmaz unutmaki sen medya tarafından 18. olması beklenen bir takımsın
dogru soyluyosun :)
Orjinal Mesajı Yazan: KuRal
evet git hamen büyü yaptır yasin abi:D
:)
vee transferler genc ısımlerle sozlesme ımzaladık:P
sozleşmesı bıtıyodu fenerden kaptık

t.s. den transferımız serbest bırakmıstı kalecı ıhtıyacımızı gorduk hemen aldık:)


gelecege yonelık bır transfer hemen kıraya yolladım


kadro no su vermeyı dusunmuyorum glck ıcın alınmıs bır adam

sahsen basarılı bır transfer:)sezon bası da almak ıstemıstık ama olmamıstı sımdı g.s. satılık lıstesıne koydu hmn kaptık:=

muthıs bı transfer cok sey beklıyorum ılerde:)(eger gıtmezse)

ooo mukemmel cok ugrastık almak ıcın en sonunda lacıvert beyazlı formayı gıydırdık:)


feyenorrdtan transfer

defansı toplamasını dusundugum bır ısım:P


:S:(OLMMADI turkıye kupasından elendık

vee bu sezonkı tum transferler
