ne oldu penaltı icin birşey dememissiniz.
böyle penaltı olmaz desenize,deivid bile gülüyordu hakemin kararından sonra,inandırıcı olsun diye de kolunu tutuyordu.
4. hakem 5 dk verdiyse o kadar oynanması lazım banane madem 10 dk durdu o kadar verdi
ilk yarıda cangele´nin karsı karsıya kalacagı pozisyonda ofsayt ile durduruldu ona ne dersiniz?
2 hafta önce denizlispor yardımcı antrenörünün hamidou´ya neler söyledigini bizim şerefli(!) medya soruyordu.
bugun hakem denen zibidinin yardımcı hakeme kasıgını kasırken neler söyledigini de sorucakmısınız! acaba ne dedi! belki de olan ofsaytı
görme demiştir.
deplasmanda edilen küfür icin seyircisiz ceza alıyoruz hey gidi heey...!
hay elini öpeyim kafkaf: ben böyle aşşagılık hakem görmedim.