Ben genel olarak Fenerbahçe Forumlarından başka bir forum alanına elimden geldiğince girmemeye çalışıyorum. Dolayısıyla orada yazılan mesajlarlada ilgilenmiyorum.
Darısı Diğer yönetici arkadaşlarımızın başına. Herkes tuttuğu takımla ilgilenirsa hem birbirimizi üzmemiş oluruz, hemde güzel bir durum olur.
İllaki girip, ben yazarım, çizerim diyen varsa eyvallah tabi bişey demiyorum. Her neyse bundan sonra böyle. Ayrıca Batuhanry"nin cezasının buradan olduğunu sanmayın. Geçen hafta içerisinde çok güzel bir avatar kullanıyorlardır kendileri. Sabrettim acaba hatasını anlar düzeltirmi diye, ama düzeltmemişti. Geç verilmiş bir cezaydı.
Hepinize sevgiler saygılar, gözlerinizden öpüyorum.