Sen önce avatarına bak girdap efendi.
ce11at kardeş sen haklısın. ama oyunumu şeyimi bozdu beğenmedim bi süre sonra oyundan attı oyunu silmek zorunda kaldım. dvdsi de yok. ne halt yiyecem ben. yapacaklarsa adam gibi yapsınlar. böyle rezil pis bi şe yapmasınlar.