tahsin64 yorum yazanlara tesekkurler yazmayanlara yazık yazık... ben baska ne dıyeyım!!! o kdr uğrasıyoruz hıc yorum olmuyo yazanlara demıyorum arkadaslar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inanc58 tahsin64 sslerin adresini yanlış koymuşsun kardeş. imageshack.us a gönderdiğin resimlerin altında direct link diye bi yer var. işte ordaki adresi vereceksin. yoksa görünmüyor resimler.
tahsin64 arkadaşlar monkey dragon serisinin adboer 08 programıyla atacaksınız ben ne olur ne olmaz diye monkey dragonun linkinide veriyim: link: http://rapidshare.com/files/65774870/Setup_DBM08_3_00.zip iyi günler arkadaşlar...